Šalabajzer.si

Povej kdo je šalabajzer na salabajzer.si

Telekom & SiOL sta nekaj najbolj šalabajzerskega v državi

with 12 comments

Telekom Slovenije in njihova bastardna hcer SiOL so nekaj najbolj salabajzerskega v celi drzavi. V zelodcu jih imam ze od casa, ko so kot monopolisti delali sranje drzavi in razvoju, preko ostudnega pogojevanja ADSL-ja z ISDN-jem in vseh malih zivciranj zaradi njihove lesene nesposobnosti, … vse do danasnjega dne, ko so mi izklopili internet na podlagi neplacanega racuna.

“Sam si si kriv”, porecete, “kaj pa ne placujes racunov”. Hja, bi se strinjal, ce bi res imel kak neplacan racun. Internet mi je zivljenskega pomena, resnicno. Ce katere, potem redno placujem njihove usrane racune! Ze ce jih redno placujem so z njimi redno tezave. A ste si kdaj ogledali kak njihov racun? Njih preglednost in transparentnost je zgodba zase. Stevilke, ki sem jih v pomanjkanju boljsega operaterja primoran placevati so pa itak en cisto navaden legaliziran rop. Pfujebemtisalabajzerjeogabne!!!!

Da bi pridobil nazaj tako potreben mi internet, sem pred banko praznil baterijo 30 minut, z dvema razlicnima babnicama. Nobena mi ni zmogla poslati maila z odprtimi postavkami in sklici, da bi kar najhitreje resil zadevo. Medtem mi je crknila baterija in ni mi preostalo drugega, kot da placam skupni znesek domnevnega dolga kot sem si ga zapomnil med telefonijado in potem resujem naprej.

Se en klic, da so mi povedali stevilko faksa, kamor naj poseljm potrdilo o placilu. Okej, gremo se na posto, poslat jebeni faks. A glej ga zlomka, njihov faks neprestano zaseden. Pol ure, pa ni sel skozi. Okej, skenirat hudica, priklopit mobitel kot modem in poslat po mailu.

V podjetjih z zdravo poslovno logiko, bi bil tu konec zgodbe. Ampak ne. Ce ste do zdaj pozabili o komu je govora: telekom alias siol, mamujimsalabajzersko! Pri njih ni nic preprosto, hitro ali logicno. Po nekaj raziskovanja in sprasevanja se je izkazalo, da so nesposobnjakovici nabrusili svoje noze in v enem dnevu odklopili 18.000 uporabnikov-neplacnikov. Vsaj v mojem primeru brez vsakega opozorila po mailu, sms-ju ali navadni posti! Da niti ne omenjam dejstva, da bi lahko domnevno neporavnano obveznost pripisali na na tekoce racune!!! V mojem primeru jih je bilo vsaj 15!!!

Kakorkoli ze, ce ste kdaj imeli to nesreco, da ste se morali prebijati cez zamasene labirinte njihovih sluzb, potem vam je jasno, da bodo teh 18.000 uporabnikov priklapljali vsaj en teden. Pa ce vsi poravnajo svoje racune takoj zdaj!!! Pa ceprav so med njimi tudi popolnoma nic krivi redni placniki, kot sem sam! Pfujebemtisalabajzerjeretardirane!!!

Zdaj samo nemocno surfam na plecih 3 leta starega telefona, listam njihove posrane racune in ugotavljam, da so mi sumljive se najmanj dve stvari. To bo se cirkus! K sreci se v kratkem selim in koncno se bom lahko odrekel uporabi njihovih usivih storitev. To bo razlog za slavje neslutenih razseznosti!

Pfujebentisalabajzerje!!!

Written by pixl

November 30th, 2009 at 8:09 pm

Posted in Šalabajzer

Tagged with ,

12 Responses to 'Telekom & SiOL sta nekaj najbolj šalabajzerskega v državi'

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to 'Telekom & SiOL sta nekaj najbolj šalabajzerskega v državi'.

  1. O Siolu bi se dalo marsikaj napisati ja… Take traparije so še “malenkostne” kar še sicer počnejo… Lahko se je zajebavati ko si že “priznan” in dolgo časa brez konkurence sedaj pa bolj malo (na nekaterih področjih celo še vedno brez)… Na srečo se je pojavil T2, ki jih je malo zrušil in upam, da bo tako ostalo oziroma, da se pojavi še kak neodvisen ponudnik ki bo Siol dokončno spravil na realna tla… Srčno samo upam, da ne bom nekega dne prebral novice da T2 zaradi dolgov kupuje Telekom/Siol…

    Some1

    30 Nov 09 at 22:36

  2. Ja, seveda. Telekom je sigurno izklopil 18.000 naročnikov, od tega kako polovico kar tako malo za šalo. Ker se jim zdi zabavno.

    Ti si en šalabajzer… Kako pa misliš, da zgleda pri Mobitelu al pa Simobilu, če ne plačaš računov? Začasno te blokirajo. Isto je pri nas pri Amisu…

    Res, da je v dost primerih Telekom šalabajzer, vendar ga v tem primeru totalno zagovarjam, ker vidim kake nesposobne uporabnike mamo tut pri nas. Vi ste šele fakin šalabajzerji.

    Verjetno si mel kak neporavnan račun še za pol leta nazaj. Bodi vesel, da nisi totalno izklopljen in ne plačuješ še kašnga ponovnga priklopa nazaj.

    Some2

    1 Dec 09 at 07:23

  3. @Some2 Natanko vem kako izgleda neplacevanje pri Mobitelu: opomin, ki ga ne mores spregledat in to TAKOJ. Menda sta opomina celo dva, kot je tudi predpisano po zakonu. Tam ne mores imet izgovora!
    Update: opomin sem prejel, enega, tocno na dan izklopa! Po nekaj dneh se je celo izkazalo, da oni dolgujejo meni nekaj eurov zaradi tretjega salabajza, ki tule niti ni opisan.
    In se enkrat dejstvo: na vec kot 15 racunov, ki so bili izdani od nastanka domnevnega dolga, mi na niti enega niso uspeli pripisat zapadlih obveznosti.
    Ne vem kaj naj bi bil totalen izklop, a ce mislis na prekinitev pogodbe z njihove strani: tega bi bil cisto vesel, ker sumim, da me bodo nategovali s kakim odpovednim rokom ali podobnim…

    pixl

    1 Dec 09 at 08:56

  4. Jaz imam Simobil in imajo super sistem. Imajo zrihtano tako kot se zagre. Dva “opomina” poleg tega pa dobiš še SMS mislim da 14 dni pred izklopom potem 1 teden pred izklopom in nakoncu opozorilo o odklopu… Tako da zagotovo ne moreš pozabiti na nek neplačan račun. Super je tudi če se kdaj zmotiš in plačaš dvakrat ali pa preveč, ti tak znesek v naslednjih mesecih odbijajo… Za simobil lahko samo pohvalim sistem pri Siolu je pa situacija čisto drugače.. odklapljajo brez opozoril, kot bi se nek študentek tam igral s stikalom za odklop (no saj 2x ni za rečt da kaki študentje tam nimajo dostopa oziroma pravic do te funkcije). Glede na to, da povezava tako ali tako ves čas crkuje in so modemi čisto zanič potem misliš da je ponovno kaj narobe na modemu oziroma povezavi naprej in ti vzame nekaj časa da zadeve “osvežiš” sam, ko pa opraviš vse standardna opravila z muko pokličeš Siolovo številko kjer če imaš srečo čakaš na “pomoč” tudi kakšno uro… potem ti pa povedo da nisi plačal nekega računa in si zato odklopljen… Ko bi vsaj 1 teden pred odklopom poslali email če že ne morejo poklicati, tako da uporabnika obvestijo da obstaja nek problem za katerega se ne zaveda… Eh, še pol leta bom trpel Siol, potem pa upam da nikoli več :)

    Some1

    1 Dec 09 at 15:10

  5. @some1- jah simobil ma mogoče zdj poštiman, sam pred časom pa ni blo tko. So te brez opozorila odklopili in potem si lahko samo molil, da nisi imel pri njih aparata. Meni je tako dolg čez noč narastel za 23 količnik!

    kr ena

    1 Dec 09 at 15:52

  6. Kakor se spomnim je tako že dolga leta… Naročnik sem pri njih že 8 let in mogoče prva leta ni bilo tako ampak vedno sem pa prejel vsaj SMS da je potrebno plačati račun… Sicer pa je Siol že dovolj dolgo na sceni (še dlje od Simobila), da bi se lahko popravili, pa 0 od tega…

    Some1

    2 Dec 09 at 10:20

  7. js sem mel isto probleme s siolom in mi je že para iz ušes uhajala.
    ko je šlo čez rob, sem na njihovi blog platformi v enem jedkem zapisu pojasnil vse pizdarije, ki so se mi dogajale (zapis sem moral objaviti preko sosedovega odprtega wi-fija) in čez nekaj ur se je med komentarji javila njihova piarovka in urgentno poštimala zadeve.
    vsaj piarja nimajo šalabajzerskega, če je že vse ostalo, z njihovim “a-ste-resetirali-modem” supportom na čelu.

    megafotr

    22 Dec 09 at 15:59

  8. Siol in Telekom so usrani šalabajzi. Sicer pa od kdaj pa državna podjetja, od katerih smo navadni smrtniki odvisni, še niso bila šalabajz eh? Drugače pa…. saj ni treba plačavat računov. Pač zdaj že živimo v dobi brezžičnega povezovanja. Kupiš si priročno antenco in se h33xash nekemu bližnjemu sosedu, da si malo delita medmrežno radost. Saj ni treba, da ve :P oba bosta konektana, račune bo on plačaval, pa bo volk sit in koza cela.

    stricbedanc

    23 Dec 09 at 19:32

  9. Pixl, želim ti veliko sreče pri izklopu od Siola, ker jaz sem po tem ko sem poslala svojo izjavo da želim naročiti izklop telefona in interneta, še kar devet mesecev prejemala njihove račune. Vmes sem trikrat poklicala operaterko in ji resno zagrozila naj poskrbi da ne bo več položnic in ko mi je zatrdila, da bo vse uredila, je naslednji mesec prišla še ena položnica za še večji znesek. Potem mi je po treh mesecih operater povedal, da moja telefonska linija v bistvu še deluje, čeprav že zdavnaj nisem imela več telefona. Dvakrat sem celo dobila položnici z zneskom 0,00 sit in prečrtane, ampak sem se prekmalu veselila, ker naslednji mesec je že prišla položnica s polnim računom. Šele po enem letu so torej dejansko dojeli kaj sploh hočem od njih. Ko sem hotela preko Amisa urejati novo internetno povezavo, so mi Amisovci sporočili, da Telekom pravi, da ni možna. Očitno so bili tako užaljeni, da nimam preko njih več interneta, da so mi blokirali vsa nadaljna prizadevanja za internet prek ostalih ponudnikov.

    Najhuje je to, da sem več kot eno leto delala na Telekomu in točno vem kako poslujejo. Skozi eno uho gre informacija noter, skozi drugo pa ven. Operaterji, študentje,ki se javljajo, so samo nedolžne žrtve, ki pokasirajo tisto najhujše, ko pa zahtevaš kako nadrejeno in kao odgovorno osebo, se vsi poskrijejo v mišje luknje. Mi,ki smo delali kot študentje ponoči, ob praznikih in takrat ko noben ni delal in to za ubogih 600sit na uro, pa smo morali poslušati izjave o tem kako se valjamo v naslonjačih in nič ne počnemo. Enkrat me je klicala ženska ob treh zjutraj naj ji takoj priklopim telefon, ker drugače bom osebno odgovorna za smrt njene mame. Seveda nismo imeli nič opraviti z izklopi, niti še nikoli nismo videli kako izgleda oddelek za izklope in ali kdo tam sploh dela (včasih sem se počutila kot da delam znotraj horror Kocke, kjer veš samo česa ti (ne) delaš, ne veš pa česa (ne) delajo ostali oddelki). Naša naloga je bila tudi klicati glede neplačanih računov in če je tako naneslo, da si dvakrat klical dopoldne, ko pač nikogar ni bilo doma, verjamem da človek sploh ni vedel da ima neporavnane obveznosti…Ampak za tako malo denarja nam je dol viselo…Tudi meni se je takrat zdelo in se mi še zdaj, da dejansko nihče nič ne dela, samo krivda in odgovornost se prenašata iz enega oddelka v drugega. Da bi pa kdo dejansko reševal konkretno situacijo in prisluhnil človeku, ni bilo govora. Zelo šelebajzersko, se strinjam. Ni čudno da smo dobivali klice da je človek z brzostrelko že na poti da nas pobije, da smo mafija. Ah, ja, ta vidik je bil kar zabaven, zdaj pa bi najraje jaz z brzoskrelko krenila v tisto smer…pfuj, tele-mafija, jebemti…

    hilda

    23 Dec 09 at 22:14

  10. Hilda, hvala za izcrpen opis, ceprav mi ni nic kaj vsec :)
    Podobne sindrome se po mojih izkusnjah da zaslediti v vseh vecjih sistemih in tile salabajzerji telekomovski so eni vecjih v drzavi. “Hvatanje krivina” se tam zacne pri glavi, kjer vse skupaj tudi najbolj smrdi. Nic cudnega, ce najbolj nasrka podplacan student.

    Moja narocnina pri njih se bo zakljucila po novem letu in to zelo hitro. V nasprotnem bom zagnal posten cirkus na pravih mestih. Po tolikih borbah zdaj ze vem kje dobit vsaj priblizno odgovorne smrdljivce. Pfujemebjimamosalabajzersko!

    pixl

    23 Dec 09 at 22:37

  11. Ja, vsi večji sistemi delujejo na isti piramidni sistem. Ponavadi ko kličemo k njim dobimo samo najnižji sloj operaterjev, ki so namenoma prikrajšani za informacije iz višjih “kast”, njihovo obnašanje je robotsko v smislu: “Ja, razumem gospod, počakajte, vas vežem” ali pa “trenutno ni nobenega, ki bi imel te informacije, a lahko pokličete naslednji teden?” v upanju, da se človek do naslednjega tedna že pomiri ali pa da naredi samomor. Višje kaste se ubadajo z drugimi opravki – katerimi – ni znano ne spodnjim kastam ne tistim strankam, ki kličejo…a prav gotovo se ubadajo s strateškimi odločitvami kako ubežati odgovornosti in za en teden podaljšati obstoj podjetja. Kot uporabnik storitev in plačnik, ki ne samo da imaš pravico do pravih informacij, ampak do takojšnjega odgovora in posredovanja s strani najvišjih členov, ki za svojo odgovornost prejemajo najvišjo plačo, je treba že takoj klicati samega direktorja podjeta oz. organizacije in mu groziti z objavo v medijih. Če bomo še naprej ponižni hlapci, ne bomo nič dosegli pa še podaljševali bomo trpljenje sebi in drugim…čas je za revolucijo in za drugačno taktiko potrošnikov…lp hilda

    hilda

    24 Dec 09 at 09:18

  12. @hilda:
    ja, Telekom je rekel Amisu, da si na črni listi, to tako gre. Ste pa naivni – če bi naredili kot je to naredil megafotr, bi meli že zrihtano (verjemite, siol PR najmanj radi slišijo, da so neodzivni) kajkoli se vam zahoče. Ne pravim, da je bliskovito hitro in tudi izgovora ne rabim dajat – nisem pro-Siol ali pro-Telekom, sem zvest T2 (zaenkrat).
    Dejstvo je, da so računi zmešnjava in da pridejo kdaj računi od koga drugega na tvoje ime. “AAAA, sploh nimam telefona!!! kak mi lahko nek voip zaračunajo!!!!” ker ga nekdo uporablja s tvojim računom. Ker si šel pametno probat modem k sosedu, če dela prav. Ker neveš, da ima vsaka naprava svoj mac, ki je zabeležen v sistemu. Ker na netu gledaš na privacy kot klošar na besedo “Hvala”, ki jo mogoče izusti, ko mu vržeš “premalo”.
    To, da si delala na Telekomu? bullshit, nimaš pojma, kako na Telekomu poslujejo. Jaz nimam pojma, pa imam več stika kot si ga ti kdajkoli imela.

    Pa še primerjava mobilnih operaterjev s telekomom – common! Telekom oz. Siol (ki ni hčerinsko podjetje – le blagovna znamka) ponuja toliko storitev in (zame) bulshita – vse tiste televizije pa Wii konzole pa xboxi pa take bedarije pa lojalnost. Ali vsakemu svoje… Pri Mobitelu kupiš mobitel. Pri Simobilu kupiš mobitel. Na računu ti poleg minut zaračunajo smse, mmse, roaming, net.

    Btw, Amis ima infrastrukturo za TV na Telekomu – fucking enaka zadeva (pred to čudežno telekomovo preobrazbo na tisti mega tv vmesnik. Nea vem, ne gledam tvja – only what I heard).

    @pixl:
    odklaplanje naročnikov ne obladuje nek zlobno hihitajoč se grbast škrat v kleti – to dela avtomatika. It just happens, da DOSTI ljudi več ne more pravočasno plačat račune… hmm, zakaj prav zdaj?? Se pa srinjam za opomine – Simobilovci so dosti bolj fleksibilni, vsaj kar se opominov za max 2 mesca nazaj tiče.
    Pa mejlov z postavkami se ne pošilja – te stvari so zaupne narave in potrebna je neka identifikacija. Torej osebno ali priporočeno (zato so na Simobil računih tiste zadnje 3 cifre klicanih/klicočih številk xxx).

    Aja, pa računi prihajajo na siolov mejl, ki ga dobiš zraven, menda. Nevem sicer čemu, ta mejl itak nihče ne gleda. In če ti skenslajo račun na siolu ti mejl še nekaj časa dela. Again, menda (T2 I am).

    @stricbedanc: legenda! :>

    dinjo

    13 Jan 10 at 09:58

Leave a Reply

Pravno obvestilo

Uporabnik z zapisi na spletni strani salabajzer.si izraža izključno svoja mnenja, ki hkrati ne nujno predstavljajo mnenj lastnika strani. Lastnik strani ne odgovarja za vsebino, objavljeno na njegovih spletnih straneh, katere avtorji so uporabniki. Uporabniki tako kazensko kot civilno odgovarjajo za vse vsebine, vnesene na spletno stran salabajzer.si in v zvezi s tem nase prevzemajo pasivno legitimacijo v primeru kakršnega koli spora.